کوڈ آف کارپوریٹ گورننس 2017 کے مطابق تعمیل بیان


یہ بیان کارپوریٹ گورنس (CCG) کے تحت پیش کیا جا رہا ہے، جو پاکستان اسٹاک ایکسیچینج لیمیڈ کے ضابطے نمبر 5.19.23 میں موجود ہے اس کا مقصد اچھی گورنس کا فریم ورک تشکیل دینا ہے جس کے تحت ایک لسٹڈ کمپنی کارپوریٹ گورننس کے بہترین طریقوں کے مطابق عمل میں آتی ہے۔

ہماری کمپنی نے مندرجہ بالا طریقوں سے (CCG) کے قانون کو لاگو کیا ہے :

  1. کمپنی اپنے بورڈ آف ڈائریکٹرز کے آزاد، نان-ایکزیکٹو اور ایکزیکٹو ڈائریکٹرز کو اقلیتوں کے حقوق کی نمائندگی کی حوصلہ افضائی کرتی ہے۔ ابھی بورڈ میں مندرجہ ذیل لوگ شامل ہیں :
کیٹیگری ڈائریکڑوں کے نام
آزاد ڈائریکٹر I. ڈاکٹر سلمان فریدی
ایگزیکیوٹیو ڈائریکٹر

I. سید شاہد علی

II. سید شہریار علی

III. محمد شفیق انجم

نان۔ ایگزیکیوٹیو ڈائریکٹر

I. ڈاکٹر مسز نیلوفر قاسم مہدی

II. مسٹر۔ صولت سعید

III. مسٹر-عمران اعظم

IV. مسٹر- منیر کریم بانا

    1. آزاد ڈائریکٹر سی سی جی کے شق 5.19.1 (ب) کے تحت آزادی کے معیار کو پورا کرتا ہے
  1. ڈائریکڑوں نے تصدیق کی ہے ان میں سے کوئی بھی لسٹ شدہ سات کمپنیوں سے زائد میں ڈائریکٹر کے طور پر خدمت سر انجام نہیں دے رہے، بشمول اس کمپنی کے ( فہرست شدہ ہولڈنگ کمپنیوں کو چھوڑ کر جہاں یہ قابلِ اطلاق ہے)
  1. کمپنی کے تمام ڈائریکٹرز ٹیکس دہندگان کے طور پر رجسٹر ہیں، ان میں سے کوئی بھی کسی بینکنگ کمپنی ، ڈی ایف ای، این بی ایف آئی یا کسی بروکر کمپنی کا قرضدار نہیں ہے۔
  1. سال کے دوران بورڈ میں کوئی جگہ خالی نہیں ہوتی. تاہم، ڈائریکٹرز کا انتخاب 30 جون، 2017 کو منعقد کیا گیا تھا اور اگلے تین سالہ مدت کے لئے آٹھ ڈائریکٹر منتخب کیے گئے ہیں.
  1. کمپنی نے ایک “ضابطہ اخلاق” تیار کیا ہے اور اس بات کو یقینی بنایا ہے کہ لگاتار کمپنی میں اس کی حمایتی پالیسیوں اور طریقہ کار کے ساتھ ساتھ اس میں تقسیم کے لئے مناسب اقدامات کئے جائیں.
  1. بورڈ نے ایک نقطہ نظر / مشن بیان تیار کیا ہے، مجموعی طور پر کارپوریٹ حکمت عملی اور کمپنی کی اہم پالیسیاں، وقت کے ساتھ ساتھ اہم پالیسیوں کی تفصیلات جس میں ان کی منظوری یا ترمیم کا ایک مکمل ریکارڈ  برقرار رکھا گیا ہے۔
  1. بورڈ کے تمام اختیارات کو اچھی طرح استعمال کیا گیا ہے اور اہم فیصلے بشمول تقرری اور معاوضے کے تعین ، اور سی- ای- او اور دیکگر ایگزیکیٹو کے تعین کے باقی فیصلے شیئر ہولڈز کی جانب سے کیئے جاتے ہیں
  1. بورڈ کے اجلاسوں کی صدارت چیئرمین کرتا ہے، اور انکی غیر موجودگی میں بورڈ کی جانب سے منتخب ڈائریکٹر کرتا ہے اور بورڈ کا اجلاس لازمی طور پر ایک سہ ماہی میں منعقد ہوتا ہے۔ ایجنڈا اور کام کرنے والے کاغزات کے ساتھ ساتھ تحریری نوٹس اجلاس سے کم زا کم سات دن پہلے بھجوائے جاتے۔ میٹینگز کے ایجنڈے میں کیئے گئے فیصلے مناسب انداز میں ریکارڈ کیئے جاتے ہیں
  1. دورانِ سال کمپنی کی جانب سے جائزے کے نیتیجے میں کسی ٹرینگ پروگرام کا اہتمام نہیں کیا گیا۔ تمام ڈائریکٹر شق نمبر ۱۱ کے تحت استشنیٰ کے معیار پر پورے اترتے ہیں اور اسی شق کے مطابق انکو ڈائریکٹر ٹرینگ پروگرام کے تحت استشنیٰ حاصل ہے۔
  1. بورڈ نے چیف فنانشل آفیسر، کمپنی سیکرٹری اور ہیڈ آف انٹرنل آڈٹ، بشمول انکے معاوضے اور ملازمت کی شرائط و ضوابط کی منظوری دے دی ہے
  1. اس سال کی ڈائریکٹر رپورٹ سی سی جی کی ضروریات کے مطابق تیار کی گئی ہے اور اس میں تمام معاملات کو واضح کیا گیا ہے۔
  1. ۔کمپنی کیفنانشل اسٹیٹمنٹ کی بورڈ  منظوری سے قبل سی ای او اور سی ایف او کی جانب سے اچھی طرح تصدیق کی گئی ہے
  1. ۔ڈائریکٹرز ، سی ای او اور ایگزیکیٹوز کمپنی کے شیئرز میں کوئی حصہ نہیں رکھتے سوائے اس کے جو شیئر ہولڈنگ کے پیٹرن میں ظاہر کردہ ہے۔
  1. کمپنی نے سی سی جی کے تمام کارپوریٹ اور مالی رپورٹنگ کی احکامات کے مطابق عمل کیا ہے۔
  1. بورڈ نے ایک آڈٹ کمیٹی بنائی ہے اور یہ تین ممبران پر مشتمل ہے تمام ممبران نان ایگزیکیٹو ڈائریکٹرز ہیں اور کمپنی چیئرمین ایک آزاد ڈائریکٹر ہیں
  1. ۔ سی سی جی کی ضرورت کے مطابق، کمپنی کے عبوری اور حتمی نتائج سے قبل ایک سہ ماہی میں کم از کم ایک مرتبہ آڈٹ کمپٹی کے اجلاس ہوتا. کمیٹی کے حوالہ کی شرائط کی تعمل کے لئے کمیٹی تشکیل دی گی
  1. بورڈ نے ایک ایچ ار اور معاوضہ کمیٹی بنائی ہے یہ سات ممبران پر مشتمل ہے جن میں سے چار نان ایگزیکیٹو ڈائریکٹر ہیں اور کمپنی چیئرمین ایک آزاد ڈائریکٹر ہے
  1. ۔بورڈ نے ایک مؤثر اندرونی آڈٹ فنکشن قائم کیا ہے جو اس مقصد کے لئے موزوں طور پر تجربہ کار اور قابل بھروسہ ہیں اور کمپنی کی پالیسیوں اور طریقہ کار کے عین مطابق ہیں
  1. کمپنی کے ڈائریکٹر نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ انہیں آئی سی اے پی کے کوالٹی کنٹرول پروگرام کے تحت اطمینان بخش درجہ بندی کی گئی ہے جس کے تحت اُن کے ہمسفر اور چھوٹے بچے کمپنی میں شیئر نہیں رکھتے اور یہ فرم اور اسکے تمام شراکت دار کوڈ آف ایتھیکس پر اینٹرنیشنل فیڈریشن کی ہداہت پر آئی سی اے پی کے اپنائے ہوئے اصولوں کے مطابق ہے
  1. قانونی آڈِٹرز یا ان سے منسلکہ افراد مندرج قوانین کے علاوہ دیگر خدمات دینے کے لیے مقرّر نہیں ہوئے اور آڈِٹرز نے اس معاملے میں آئی۔ایف۔اے-سی- کی ہدایات پر عمل کرنے کی تصدیق کی ہے۔
  1. “کلوزڈ پیریڈ”، عبوری/ حتمی نتائج کے اعلان سے قبل، اور کاروبارری فیصلے، جو کہ کمپنی کی سیکورٹی کی مارکیٹ پرائس پر اہم اثر ڈال سکتے ہیں، کا ڈائریکٹرز، ایمپلائز اور اسٹاک ایکسچینج کو تعین اور اندازہ کرایا گیا۔
  1. اہم/ قیمت کے بارے میں حساس معلومات بذریعہ اسٹاک ایکسچینج ایک مرتبہ تمام مارکیٹ کے حصہ داروں کے درمیان تقسیم کی گیئں۔
  1. کمپنی نےان افراد کے رجسٹر کی برقراری سے متعلق ضروریات کے مطابق عمل کیا ہے جن کو کمپنی کے اندر کی معلومات تک رسائی بر وقت انداز میں نامزد سینیئر مینجمنٹ آفیسر دیتا ہے اور مذکورہ لسٹ میں لوگوں کے ناموں کی شمولیت اور اخراج کی بنیاد سمیت مکمل ریکارڈ برقرار رکھتا ہے۔
  1. کوڈ آف کارپوریٹ گوورننس کے مطابق، بورڈ نے اپنی کارکردگی کا سالانہ جائزہ لینے کا طریقہ وضع کیا ہے۔
  2. ہم تصدیق کرتے ہیں کہ سی-سی-جی- میں موجود دیگر تمام اہم اصولوں کے مطابق عمل کیا گیا ہے۔

( سیّد شاہد علی )

چیف ایگزیکیٹِو آفیسر

5 اکتوبر، 2017